Påsk!

publicerat i Allmänt;
Påsken har även anlänt i vårat hem nu...
Igår bar det av till gekås, jag kom hem 1500 kr fattigare men oj vad mycket grejer rikare jag blev!
Tycker att det har varit mycket prat om meningen med livet på sista tiden.
Vad är meningen med livet för er?
För mig är kärlek en viktigt del, kärlek på alla dess håll och kanter:)
Såhär på morgonkvisten med nybryggt kaffe i handen, kärlek och hälsan i behåll njuter jag av livet. Jag bär fortfarande (och kommer nog alltid att göra) en stor sorg i mitt hjärta över att vissa saker som hänt, hände, men jag försöker tänka på vad syster sa ett par dagar efter du blev skadad: Vad vill ödet skona dig ifrån?

Vill önska er alla en bra start på en ny vecka trots att vädret kanske inte är med oss!

Kärlek/

Michaela

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Olivia:

HEEEEJ!!!

Hoppas ni också får en bra påskhelg!

Vill gärna ha lite michaelagos snart.... skulle det kunna gå att få?

Puss Olivia

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Massa kärlek till dig du fina människa!

3:e kommentar, skriven , av Thixi <3 Mixi:

hej gumman!! vad glad ja blir nar ja ser att du kikat in pa min blogg a lamnat en sa underbar kommentar!! <33

Aven du lever och mar bra ser jag, vilket gladjer min enormt!! Tankte pa dig sa sent som igar faktiskt och fattar inte sjalv att de snart e ett AR sedan vi slutade dagvarden, a det samtidigt..



Ta hand om dig, karlek!

http://halsa.msn.se/5333

4:e kommentar, skriven , av Liam och Kongo:

Hej Tjejen!! Hoppas du snart blir helt frisk så du kan komma och hälsa på mig och Kongo snart.. Mamma och Pappa hälsar Glad Påsk.. jag vet inte riktigt vad Påsken är än sålänge men jag har fått ett konstig rund burk med "godis" så jag gillar påsken iallafall =)många kramar Liam och Storebror Kongo kram kram kram kram

5:e kommentar, skriven , av camilla:

Du är bäst!!!!!!



Helena och jag pratar ofta om hur mycket vi saknar våren och sommaren med dig.....

Jag skickade ett brev till dig i julas, men jag fick tillbaka det för jag hade skickat till fel adress...:/



hursomhelst!blir alltid lika gla doch imponerad av att läsa din blogg...du smittar med din optimism.



KÖSS <3

Kommentera inlägget här :