Rättegång...

publicerat i Allmänt;
En tuff vecka är över och jag har kommit upp för backen...vägen är lite mer rak nu och lättare att gå på. Jag mår lite bättre och känner mig mycket piggare.
Idag gjorde jag en ny tatuering...
(lite suddig, taget med mobilen, men det står lillebror och det är hans stjärntecken...)
TACK SANNA, jag är riktigt nöjd!!!
Imorgon är det rättegång igen...känns inte så bra, med tanke på hur det svenska rättssystemet ser ut, men jag kommer vara där...
Helgen har varit bra!
Nu följer lite bilder:
Kärlek!
Jag med sötaste Olivia!
Kongo myser under filten!
Och sist men inte minst, jag som numer går under smeknamnet korken;)
Dagens citat; Lär av gårdagen, dröm om framtiden och lev idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Gud va fin du är på den bilden :) puss på dig

2:a kommentar, skriven , av David:

Skaffat hund ?

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Du är så vacker!

4:e kommentar, skriven , av johanna:

Nice korkar!! Kram

5:e kommentar, skriven , av Livan:

Hihi vilken fin bild på dig och mig.

Puss på dig!! Livan

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Snygg tattoo på en snygg kvinna! You rock!!

Puss puss

7:e kommentar, skriven , av Sofia:

(från mig) =)

8:e kommentar, skriven , av Michaela:

Tack underbara människor!

David, nej jag har inte skaffat hund, jag bara lånar;)

9:e kommentar, skriven , av Ida:

Du är så vacker!

Tänker på dig!

KRAM

Kommentera inlägget här :