Solen lyser, jag gråter...

publicerat i Allmänt;
Min familj har det jobbigt...jag har ont i själen och i hjärtat. Jag gråter titt som tätt men jag försöker att se varje dag som en ny dag, med nya möjligheter.
Men det är svårt.
Sambo undrar om jag har tagit mina tabletter...om jag är deprimerad. Ja, jag har tagit mina tabletter, nej jag är inte deprimerad, jag är ledsen, orolig och psykiskt utmattad.
Det är vi allihop.
Det han har gjort mot vår familj är inte en människas verk, det är ett monsters verk. Smärta är bara en bråkdel av hur vi känner, hur vi mår.
Det var inte bara lillebrors liv han förstörde. Han tog ifrån oss vår lillebror, ett helt liv med allt vad det innebär.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Tänker på dig

2:a kommentar, skriven , av Annelie:

Skickar massa stykrekramar till dej! <3

3:e kommentar, skriven , av Pixan:



Kärlek, Mixi, kärlek!!

4:e kommentar, skriven , av Alice och Leia:

Kramar i massor till vår underbara Miklamela

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

när du skriver ...Det han har gjort mot vår familj är inte en människas verk, det är ett monsters verk...Menar du då gärningsmannen FIDAN LIMONI från Smålandsstenar? Jag "träffade" honom i Tingsrätten, glömmar aldrig hur han ser ut...

Var stark och LEV...

6:e kommentar, skriven , av Olivia:

PUSS PUSS PUSS

7:e kommentar, skriven , av Michaela:

Till anonym; det är PRECIS vad jag menar, kommer heller aldrig glömma hans ansikte...

8:e kommentar, skriven , av Liam:

Pussar i massor.. hoppas ni kanske kan komma och pussa på mig lite nästa vecka så kanske du blir lite glad igen kram kram liam... Mamma och pappa och kongo hälsar

Kommentera inlägget här :