Hängig!

publicerat i Allmänt;
Här sitter jag...ensam, snorig och med en bultande huvudvärk! Ja, det är allt bra synd om mig idag...kärlek jobbar och jag börjar bli lite rastlös.
Solen uppmanar mig att ta en promenad i det fina vädret, men det känns allt bra motigt att ta av sig mina varma och sköna mysiskläder. Inte tala om hur jobbigt det känns att fixa i ordning håret.

Ja ni förstår...idag är det tycka-synd-om-Michaela-dagen!

Från det ena till det andra så har jag känt vårt lila mirakel! I onsdags (på min namnsdag by the way) fladdrade det till längst ner i magen på mig! Det lilla livet i min mage, vilken otroligt härlig känsla!

Nu blir det en kopp te och så ska jag fundera ut vad dagen har att bjuda på!

Trevlig lördag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Stackarn! Krya på dig!!

Visst är det häftigt när man kan känna bebisen. Tänk att man har ett liv där inne. Ofattbart! :)



Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej, blir alltid så glad när du uppdaterar. Ville bara säga det. Kram Malin

3:e kommentar, skriven , av Ida:

Härligt!

Kommentera inlägget här :