Förbereder för fullt för vår nya familjemedlem:)

publicerat i Allmänt;
Ja...julen är slut och 2011 har börjat med en rasande fart!

Jag är klar med min utbildning och är numer diplomerad nagelteknolog. Jag och kärlek håller på för fullt att förbereda oss för det nya livet som föräldrar.

Här tvättas bäbiskläder, snickras skötbord och ompackning av BB-väskan. Jag börjar bli lite smått nervös, men är ändå mest förväntansfull:)

Tror inte riktigt att jag har fattat att jag ska bli mamma än, känns långt bort...men ändå nära på nåt vis...

Magen växer, men inte alls så mycket som bäbisen. Det börjar bli trångt för det lilla miraklet nu...

38 dagar är det kvar till beräknad förlossning....38 dagar!! Det är 5 veckor och tre dagar...helt sjukt!

Längtar gör vi i alla fall:)

Kram Kram från oss båda!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jane:

Så mysigt det låter och bättre blir det! ;)

Kram från oss.

Kommentera inlägget här :