Nattpass

publicerat i Allmänt;

Kl är 02.31 och jag hoppas på att inte behöva gå upp ur sängen mer förens dagsljuset tittat fram!

Rut passade på att sova en stund, men när kl slog 23.20 och mamman i huset presis slumrat in (efter att fundera, vrida och vända på sig i en timme) bestämde hon sig för att vakna!
Efter att ha tittat på tv, kört tack, tack fram och tillbaka med nappen, pratat i telefon i tv-dosan och gosat bestämde hon sig för att däcka i mina armar.

Nu håller vi tummar och tår att hon sover en stund!!!

Mysan! Superjobbig ibland, men ack så söt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise:

Leon vaknar fortfarande på nätterna. Vissa nätter vaknar han 5-10 ggr och då är man inte alls på humör dagen efter

2:a kommentar, skriven , av Jane:

Ian vaknade också vid två på häromnatten. Verkade vara hur pigg som helst, men jag vägrade gå upp med han! :P Hehhe. Så han somnade om till slut. Ingen aning vad klockan hann bli, men kändes som flera timmar just då. :P

Ja, hur jobbiga, gnälliga, eller busiga de små liven än kan vara, så visst älskar man de ändå, mer än livet sig självt! :)



Får komma och hälsa på er någon dag och titta på ert nya hus!



Kram på er!

3:e kommentar, skriven , av Michaela:

Jobbigt Denise! Precis, dagen efter en sådan natt är tålamodet inte så som man önskar att det borde va...men det blir väl bättre:) när de är trötta tonåringa som vägrar att gå upp på morgonen, då har vi vår chans att hämnas;)



Jane, du är så välkommen till kaoset;)

4:e kommentar, skriven , av Madde:

Tack för besöket i min blogg. Du undrade om jag gör tårtor till privatpersoner och Ja det gör jag, tar 35Kr/person i dagsläget. Bor i Småland, Gislaved men vet dock inte var du bor. Du kan svara på min blogg eller maila [email protected]

Mvh Madde

Kommentera inlägget här :