Skrik och gnäll!

publicerat i Allmänt;

Gårdagen bestod av skrik och gnäll mest hela dagen, men med en bra start på morgonen va mitt tålamod längre än livslängden på en banan!

Rut vägrar att bli matad, SKA äta själv (antar att det hör till utvecklingen) och hon är mer envis än en åsna.

Hon skriker tills hon tappar andan, tårarna sprutar och hon kastar sig bakåt i stolen tills hon får som hon vill! Mamma Michaela försöker prata lugnt och pedagogiskt men tappar tillslut tålamodet...

bilden får tala för sig själv, självbelåten min...(nu vann jag den kampen oxå mamma...jag kommer bli en besvärlig tonåring, hahaha!!!)

Lägger även in bild på min fina logga och de vackra naglarna jag gjorde igår, tusen tack för en trevlig kväll Theresa! Kärlek till dig du fina!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Theresia:

Åh, tack själv hjärtat! Alltid lika mysigt att ses. Känns bra att få lite Michaela-input när livet känns lite sådär... Stor kram!

2:a kommentar, skriven , av Michaela:

<3 styrka till dig vännen!!

Kommentera inlägget här :