Zombie

publicerat i Allmänt;

Jag sitter som en zombie i soffan och försöker hålla ögona öppna...
Igår var Anna, Micke och Olivia här, käkade god mat och drack den där röda giftiga drycken som ALLTID framkallar dåligt humör och huvudvärk dagen efter! Men trevligt hade vi och sen sänggång blev det:)

Dagen idag började som sagt med huvudvärk och grinighet, Jag erkänner...jag smittade ner hela familjen med den starten! Men fram åt lunchtid blev det bättre och efter det svischade dagen förbi som en vindpust från en fis!
Ruts rum är färdigt, lampan i vardagsrummet upphängd, smutstvätten ligger på sin plats i tvättstugan och blänger på oss ända upp på övervåningen...
Men inget kan påverka stämningen här ikväll! Ljusen är tända godispåsen framme och pepsin öppnad:)

Dagen bjöd oxå på ett trevligt cykelbesök:) finaste vännen hade cyklat från attebo till hestra, från hestra till oss!!! Blir trött bara av tanken! Men klart vad gör inte folk för att få träffa mig;)

Nu ska jag fortsätta soppa på min pepsi och njuta av det sista som finns kvar av denna lördagen!

Kram på er!!

Kommentera inlägget här :