Fingerfärg

publicerat i Allmänt;
Idag frestade vi tålamodet med Fingerfärg, men det gick bra! Rut höll sig till att klabba på händerna och pappret. Massproduktion av teckningar blev det! Rut utbrister; -detta va så roligt mamma, jag har aldi målat med fingefärg innan! 
-jo gumman, när du va 2 år provade vi faktiskt det. 
Sen dröjde det 1,5 år innan hon fick testa igen, ja ni förstår nog själva att det va färg överallt! Finns tillochmed färg kvar i duschen som inte har gått bort😂

Idag har jag gett mina underbara vänner en tanke! Jag är verkligen berikad med nära vänner. Jag har alltid någon att prata med när jag behöver det och har ofta ett behov att prata med dom! 
Kanske har jag så många nära vänner eftersom jag är ganska öppen av mig, jag försöker aldrig måla upp en fasad utan är ganska ärlig med mitt liv. Mina vänner delar oxå med sig av sitt liv, det är avslappnat och så naturligt kring dom. 
Jag kan vara den jag är och behöver inte göra mig till, det är så underbart! 

Att kunna uttrycka sig kring problem som uppstår i föräldrarrollen och att få "älta" familjeproblem utan att någon dömmer en! Jag upplever oxå att vi har så mycket erfarenheter som är nyttiga att dela med sig av! 

Livet leker en dag som denna😊

Bild på dagens skörd kommer här!


Kommentera inlägget här :