Många bollar i luften...

publicerat i Allmänt;
Sitter i skrivande stund och kollar på pippi med Rut medans Doris sover gott ute i vagnen. Njuter av lugnet och suger in energi för att ladda inför eftermiddagen. Det vankas jobb och Me&I party. 

Jag har dom roligaste jobben man kan tänka sig, men just nu skulle jag vilja ha mer tid över till det absolut mest fantastiska "jobbet" i hela världen, nämligen att vara mamma. Jag njuter av varje stund jag har tillsammans med familjen, det ger mig ny energi till att orka.

Mina fantastiska vänner ger mig så mycket positivt och jag är lyckligt lottad som har så mycket positiv energier runt mig. 

Jag försöker hela tiden tänka positivt och leva i nuet, men med många bollar i luften och full fart varje dag, kan jag inte annat än att längta till sommaren och semestern! 

Ha en fin dag alla önskar vi i soffan! 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Fiiiiinnnaaa ni är 6nderbara ni♥♥♥♥

Kommentera inlägget här :