Imponerad!

publicerat i Allmänt;
Idag har jag gjort något som verkligen förvånade mig själv! 
Dagen började bäst på alla tänkbara vis,  Rut kom och väckte mig och sa att frukosten va klar. Eller hon väckte mig först för att hon inte kunde hyvla osten, hon hade försökt med både stekspaden och slickepotten, kreativt. Sen blev jag snällt beordrad att lägga mig igen!



Sen när jag skulle sminka mig hände det som inte får hända, jag tappade mitt solpuder i golvet och det gick i tusen bitar. Nu låter jag väldigt ytlig, men detta puder har räddat mig många sömnlösa nätter, eller jag ser i alla fall inte ut som 7 svåra år när jag använder det! 
Tycker själv att det är ganska tramsigt, men på fem år har jag och Ester lauder kommit varandra väldigt nära!

Men jag googlade....och tillslut mosade jag ihop hela pudret, hälde i alkohol och pressade ut det i min lilla ask, nu står det och torkar och jag hoppas innerligt att det imorgon är som nytt:)

Tycker själv det ser himla bra ut:) 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anne:

Underbara ongar!! Gött att hon tar hand om sin mammi!!
Fan kan man göra så med alla pudervarianter, hur gick de funkade de??
Pööööössss på dig!!

Kommentera inlägget här :