Djup eller flummig?

publicerat i Allmänt;
Ibland, ganska ofta har jag en tanke med bloggen. Min tanke är att jag ska vara sådär djup och prata om vettiga saker. Ofta har jag oxå ett färdigt inlägg i huvudet innan jag sätter mig och börja skriva. Sen när jag väl börjar skriva så tappar jag tråden och blir oftast bara flummig. Inlägget blir inte alls sådär djupt och min tanke att beröra andra människor stannar nog i mitt huvudet, haha:)
Men jag tycker det är kul att skriva! Har bloggat i så många år, denna bloggen startade jag 2008 och innan det hade jag en annan blogg. Man tycker att jag borde tröttna kanske? Typ 14 regelbundna läsare, knappt någon som kommenterar och en värdelös layout, men det är ju för min skull jag skriver. 
Kommentarer och läsare är kul att få/ha, men det är inte därför jag skriver! 
Det mest värdefulla är att jag kan se tillbaka på åren som har gått, påminna mig om vad jag har varit med om i mitt liv och att ständigt försöka göra livet värt att leva. 
Jag bär ju trots allt ansvaret över mitt liv, och jag väljer hur jag vill leva!!
Jag vill vara lycklig, jag vill uppleva kärlek, jag vill må bra....
Vad som än händer i ditt liv, glöm aldrig att det är du som har kraften att påverka, det är du som väljer om du vill göra någonting åt det, eller stanna kvar i något som inte gör dig lycklig!
Jag önskar er alla en fin dag💕



Kommentera inlägget här :