En bergochdalbana av känslor!

publicerat i Allmänt;
Igår va en riktigt tuff och ansträngande dag, det var längesedan jag gick igenom så mycket känslor under en och samma dag. 
Rut skulle operera bort polyperna. Jag visste att det va en rutinopperation som skulle utföras, men den oro som jag bärt på inför operationen har varit påfrestande. 
Det värsta var när hon sövdes...usch hon såg så ensam och bräcklig ut mitt lilla hjärta och sen skulle jag bara lämna henne där. Sen väntan på att dom skulle bli klara! Operationen tog 9 minuter, vi kanske väntade en kvart, tjugo minuter innan vi fick träffa henne igen...men jisses vad väntan var lång och vad många tankar man han tänka! 

Jag är så otroligt stolt över denna lilla böna! Min stora stjärna...
Och jag är så tacksam att allt gick bra och att gårdagen är över!
Hoppas ni får en fin dag med mycket solsken❤️

Kommentera inlägget här :