Magi

publicerat i Allmänt;
En kolsyrande bubblande känsla befinner sig i min kropp. Jag känner mig sprudlande glad och mina energier är på topp! 
Jag har en härlig känsla av att saker och ting kommer att lösa sig fantastiskt bra. Jag vet inte mer idag än vad jag gjorde i förrgår, men ändå så vet jag allt. Jag vet att det kommer att bli fantastiskt allting och att min väg kommer att visa sig. 
Det är konstigt det där med att veta, fast inte veta. Jag vet absolut ingenting, men jag vet allt. Det är kanske det som kallas magi. Jag vilar tryggt i tanken och jag känner mig närvarande. 
Det här är så djupt och samtidigt flummigt. Allvarligt men samtidigt lekfullt, sant men samtidigt overkligt.

Ni har ingen aning om vad jag snackar om, eller så fattar ni precis. Typ så, Livet! Hej!

Kommentera inlägget här :