Dagen till ända...

publicerat i Allmänt;
Det gick bra, jag klarade uppdraget! Jag cyklade och handlade precis som jag planerat, affären låg dock lite längre bort än vad jag trodde så det blev först mat kl 16. Åt en portion lasagne och frös ner resten i matlådor. Inget sug till hets överhuvudtaget!! Efter det har jag ätit en portion gröt och en grov macka och ett ägg. Lite dåligt för att vara en hel dag, men jag mår bra!
Ingen ångest och en glad Mela!

Fick sms nu ikväll av den gifta...han vill ses nästa vecka. Jag vill oxå träffa honom, men vet inte hur jag ska ställa mig till allt dethär!? Snälla skriv om ni har några åsikter...gör jag fel som träffar honom?

Ikväll blir det tvmys med lite nötter...mmm!

Härligt avslut på en underbar vecka och bra början på en ny vecka!

Kommentera inlägget här :