Snorig och lycklig

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit förkyld och hängig, men jag har haft en fantastisk dag! Det började med sovmorgon då kalendern gapade tom. Eftersom lillplutt sovit som en kratta gjorde ju även hennes mamma det:) 
Efter uppstigning blev det en tur till öppna förskolan där vi inte varit på evigheter! 
En mamma säger till mig vid fikan att hon tycker min blogg berör...att jag skriver bra och viktiga saker och att hon tycker jag ska fortsätta skriva. Jag blev varm ända in i hjärtat! Att lilla jag kan beröra...innerst inne vet jag att jag kan det, jag har så mycket att berätta som jag tror människor skulle må bra av att höra. 
Men det är ju tyvärr inte alltid så lätt med skrivandet. Ofta skriver jag om mig själv och min historia och ibland kan den vara ganska jobbig att ta fram. Många förträngda händelser finns det...MEN jag vet att det gör mig gott att ta fram dom på längre sikt!

Tänk. Vad. Små. Ord. Kan. Beröra.

Ett leende eller en klapp på axeln...idag har jag igentligen inget budskap med skrivandet, ville bara berätta att jag blev så herrans glad! 

Ta hand om era nära och kära, ta hand om er själva och vårda er själ! Livet kan var så skört och man vet aldrig om nästa kram, kyss, eller leende är det sista. 

Kärlek 

Kommentera inlägget här :