Glad påsk!

publicerat i Allmänt;
Idag fick jag lämna en påskkärring på förskolan, det är så mysigt det där! Och det är en speciell känsla när man vet att det är 2 dagar extra ledigt. En välbehövlig och efterlängtad ledighet vill jag lova! 
Igår vaknade jag med magont och illamående...Martin fick snällt komma hem från jobbet. Efter 3 timmars totaldäckning va jag lite piggare, men illamåendet vill inte riktigt släppa. Kroppen känns sliten men nu är ledighet och stugan nära, inom en armlängds avstånd! Jag blir varm i hjärtat när jag tänker på stugan, 28 kvm ren och skär kärlek! Ska bli underbart!
Njut av påsken och ta hand om varandra! 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej :) ville bara tacka för pratstunden igår!
Från ingenstans bara öppnade jag upp allt 😉. Tack för att du lyssnade hälsa Gunnel och tacka igen!
Stor kram /Hanna

Svar: Det är så man kommer nära varandra, genom att öppna sig! Det va kul att träffa dig:) som jag sa igår så är det tur att man inte vet va livet har att erbjuda, men man är så mycket starkare än vad man tror! Stora kramar till dig och fortsätt kämpa❤️
Michaela

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej :) ville bara tacka för pratstunden igår!
Från ingenstans bara öppnade jag upp allt 😉. Tack för att du lyssnade hälsa Gunnel och tacka igen!
Stor kram /Hanna

Kommentera inlägget här :