Till mannen som tog min lillebror ifrån mig...

publicerat i Allmänt;
Hej! 
Vill bara berätta för dig att i fredags fyllde min lillebror 24 år...

Kan inte sluta fundera på vart i livet han hade varit om inte du kastat den där flaskan natten den 28 augusti 2009. 
Kanske hade han haft flickvän? Eller kanske kunde det till och med varit så att mina barn haft kusiner och jag kanske hade varit faster?

Mina barn fick aldrig träffa sin morbror innan han skadades, de har aldrig fått se hans sneda leende eller fått känna hans varma kramar.

Det du lämnade kvar den där natten va min lillebror i en ny skepnad, kvar i sin kropp men han förlorade sitt liv, Sin framtid.

Jag kan inte hata dig för det du gjorde, min energi räcker inte till det...jag behöver den för att orka mig igenom tuffa dagar.

Hade du bara visat ånger, bett om ursäkt så hade jag förlåtit dig...

Snart 6 år har gått sen den hemska natten, ingenting har förändrats, vi står och stampar på ruta ett...

Eller fel av mig, allt har förändrats...

Kommentera inlägget här :