För 7 år sedan...

publicerat i Allmänt;
Vid den här tiden för ungefär 7 år sedan va du hos mig i Göteborg. Jag fixade in dig på krogen, du skulle ju ändå fylla 18 om någon månad...vi hade så roligt lillebror! 
Du stannade hos mig ett par dagar och hade jag vetat vad jag vet idag hade jag aldrig velat att du åkte hem igen.
Hade jag vetat att du ca 3 månader efter besöket hos mig skulle försvinna från mig, hade jag vetat att du aldrig mer skulle Kunna prata med mig, hade jag vetat att jag aldrig mer skulle få känna dina kramar, hade jag vetat att jag aldrig mer skulle le mot mig, hade jag bara vetat vad som skulle hända tre månader senare skulle jag njutit mer. Kramat dig mer, pratat med dig mer, skrattat mer....men jag visste inte...
Jag saknar dig idag så det gör ont...
Älskar dig!

Kommentera inlägget här :