Min historia är slut.

publicerat i Allmänt;

Jag tror min historia är slut nu. 

Jag fastnade lite där ett tag, i min historia, mitt förflutna. Jag tror det va bra för mig att vara där, vrida och vända på alla minnen, alla tankar, men jag vill inte stanna kvar i mitt förflutna. 
Livet pågår här och nu, framför mina fötter och jag upptäcker att livet liksom fortsatte trots att jag valde att vara i det förflutna. Jag missade ju allt det bra som pågick precis framför mina ögon!

I onsdags träffade jag en fantastisk kvinna, jag har träffat henne innan och hon har en underbar energi, jag mår bra av att träffa henne. Men i onsdags var hon tuff och ganska hård, men det hon sa va precis vad jag behövde höra! 
Jag är en grubblare, funderar mycket och det är inte så bra alla gånger. 
Min uppväxt har inte alltid varit den lättaste, men jag behöver ju inte heller stanna där. Min uppväxt är inte min framtid, mitt förflutna är inte min framtid. 

Nä, nu hoppar jag ur de gamla ursletna dojjorna, hoppar i dom nya och gör nya fotspår, fotspår som jag faktislt vill gå i, fotspår som jag bestämmer själv. 

Jag önskar er alla en trevlig fredag! 
Kran och kärlek!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Lev och låt leva, en dag i taget och det viktigaste fört.
Ge DIG själv sinnesro och acceptera det DU inte kan förändra - hitta mod att förändra det DU kan - och förstånd att inse skillnaden ❤️🙏.
Önskar dig ALL lycka till att finna balansen i DITT liv i dina nya färska fotspår 👣👣👣.
Det som varit är historia, älska glömma och förlåta. LEV här och NU 🙏❤️

Kommentera inlägget här :