1:a advent del 9

publicerat i Allmänt;

Första advent idag och jag har precis julpyntat lite i rummet. Det blev faktiskt riktigt mysigt!


Idag har vi sagt hejdå till Matilda, kommer sakna henne, underbar människa! Men jag hoppas ju givetvis att jag aldrig behöver se henne här igen, hon är stark, så jag vet att det kommer att gå bra för henne!


Det är väldigt lugnt på avdelningen just nu...bara jag och Nina här, så vi städar och grejar och lyssnar på JULMUSIK!!!


Igår var fem av oss på bio med personal, det var fantastiskt kul att komma ut lite! Vi tramsade oss, tog fula kort och skrattade! Jag trivs fruktansvärt bra med de som är här just nu. Imorgon kommer det en ny hit, hon ska ha Matildas rum, spännande...


Här sitter Mela 24 år gammal och saknar sin nalle! Så är det, jag erkänner att jag är lite barnslig...

Hmm, livet är inte så tokigt i alla fall...man kan inte få allt man önskar, men man kan vara glad för det man har!



Varje dag är ett oskrivet blad!
Kärlek!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Åh så mysigt det låter att låta andra människor ta över ansvaret för ens välbefinnande. Kanske är det det som blivit fel med oss med äs - vi har tvingats ta för mycket ansvar? Jag kan känna att jag också skulle vilja bo där du är och låta någon annan bestämma!!!

Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Du verkar ha haft en mysig advent, det glädjer mig. Det har jag också haft. Kram

Kommentera inlägget här :