Ny månad

publicerat i Allmänt;
Nu är det inte många timmar kvar på oktober månad 2008...snart går vi in i November, vilket för mig troligtvis kommer att bli en väldigt händelserik månad.

Sitter just nu med tända ljus omkring mig och njuter av Sonja Aldéns underbara röst i högtalarna...känner all lycka strömma igenom min kropp. Känner mig belåten och tillfreds med min tillvaro idag. Känner så fruktansvärt mycket kärlek! Saknar allra bästaste så fruktansvärt mycket, men nästa helg ses vi troligtvis. Sys vill jag oxå krama om...

Jag känner en sån fruktansvärt stark dragningskraft till livet för tillfället...jag vill njuta av varje dag, ingen dag kommer att gå i repris...

Varje dag är unik, kommer aldrig att komma en likadan...så vare sig det är en bra eller dålig dag så kommer den aldrig komma åter. Har vi en dålig dag kan vi vara glada över att den snart e över, har vi en bra dag så kan vi sträva efter att resterande dagar oxå kommer att bli bra!

Jag har kommit på hur underbart det är att älska...att ge kärlek till sina närmaste är det bästa som finns. Utan att förvänta sig något så får man så oerhört mycket tillbaka. En puss, en kram, en klapp på kinden, ett leende sprider så fruktansvärt mycket värme!

Passa på att älska något/någon varje dag och glöm inte att dagen är unik! Ta vara på den och ta vara på livet....

Kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofie:

hittade just din blogg och kommer göra återbesök!

gillar den, så ärlig på ett speciellt sett.

ville bara säga det :)

kram

Kommentera inlägget här :