Mys i växjö...

publicerat i Allmänt;

Sitter i systers soffa och njuter av lugnet. Efter en stormig, men framförallt underbar dag sitter jag nu här och småpratar med sys. Tågresan igår gick bra, förutom att jag glömde hoppa av och fick ta ett tåg tillbaka igen, men det gäller att se det positivt, jag fick mycket resa för pengarna i alla fall.


Jag blev väckt kl 05.00 imorse av Filip som kom och gosade med mig. Han pussade och kramade mig...kan man vakna av något bättre än den kärleken barn ger?


Så kul mys att få tillbringa en hel dag med dom och några fler blir det. Men jag kan inte annat än erkänna att jag är helt färdig...4 små pojkar tar energi även om jag älskar dom! Jag är absolut inte van vid sån här full rulle, men nog får man tankarna på annat!


Såhär mysigt fick jag vakna:)

Kommentera inlägget här :