Gott nytt, fuck off!

publicerat i Allmänt;
Dåligt med uppdatering känner jag...prioriterar inte bloggen så mycket längre. Så mycket jag vill skriva, så många tankar som måste komma ut men orken och tiden har inte riktigt gått hand i hand.
Julen, vad ska jag säja om den? Den bästa någonsin ur ätstörningens synvinkel, den mest ledsamma julen om man känner efter i hjärtat. Det va skönt att kunna fira julen hemma med lillebror, men fruktansvärt jobbigt att se honom så...sovande. Min lillebror samtidigt inte...
Idag kom allt över mig...resulterade i tårar och nedstämdhet, vet att det är bra för mig, behöver få ur det. Men kommer det någonsin sluta göra så ont i hjärtat? Kommer saknaden någonsin att bli mindre?
Gott nytt år...skit på er!

Ja, jag är sur och irriterad och jag tänker inte be om ursäkt för det! Just nu känns det som att jag kommer att spendera nyår i ena soffhörnan med en bra film rullandes på tv:n medans jag mumsar på chips och dricker läsk. Känner inte det minsta för att fira, borde väl kanske fira att helvetesåret 2009 är över, men men...
Nej, det har förstås inte bara varit dåligt, men jag har en sån dag idag...gråta klaga och gnälla! Inte ens taco smakade idag och då är det illa!
Vilken tur att det är en annan dag imorgon, det ser jag fram emot!

God natt!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Det är helt ok!! Man måste få ha sådana dagar också, så be inte om ursäkt för att du har det!

puss Anna och O

2:a kommentar, skriven , av Bex:

Hej Michamela.



Håller med dig om att 09 var ett dåligt år, men vi får hoppas att 2010 blir bättre. För oss båda.



Hälsa Zebastian!



puss&kram

Kommentera inlägget här :