Livet+jag=SANT!

publicerat i Allmänt;

Oj, oj, oj! Veckan har verkligen sprungit ifrån mig och livet börja kännas mer och mer normalt för varje dag som går! Dåliga perioder blir allt kortare och glädjen håller i sig längre. Jag funderar fortfarande mycket på mat, men jag försöker att inte se det som min fiende längre. Det är trots allt maten som jag KOMMER att bli frisk, så maten är från och med nu min bästa vän, inget annat!


Känns som att livet och jag samarbetar igen och det blir allt lättare att lyssna på signalerna som kroppen ger ifrån sig.

Måste bara tacka Poooo och Thrixxx för en underbar dag igår. Tårar behövs för att vi ska få må bra! Lite trött och sliten idag, men allt för glad för att gräva ner mig!


Underbara vänner...änglar överallt, det gör mina dagar fantastiska! Jag har haft en ganska så snyggovecka...har trivts med mig själv helt enkelt. Jag var lite låg innan idag, men insåg efter intagen middag att det bara var lite mat i magen som fattades! Nu är jag på humör igen och jag och Cam ska på bio ikväll. Mys!

Ha en alldeles bäst fredagskväll, för det ska jag ha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Kram kram



Klart livet kan vara underbart :)



Livet + jag = sant



Det gäller mig med



Always



Kram

2:a kommentar, skriven , av Nikki:

Gullunge!



Bara vara och tårar på det... Något hände och jag ska aldrig mer låta den hemska nina kanin få förstöra mina dagar!!!!

Ett steg bakåt, men ack så många framåt! Gårdagen blev iaf bra, bättre bäst trots allt som var, men tack vare ER!!!



Lära oss leva, lära mig av dig



Puss på nosen, mitt lilla sötsnöre

3:e kommentar, skriven , av Bullen:

Låter bra med den där styrkekramen, tycker jag! :)

Ses på måndag! Hoppas du får en skön helg!

4:e kommentar, skriven , av Nolita:

Så jävla härligt det är att läsa din blogg!! Godnatt Kram*

Kommentera inlägget här :