Lite gnäll rensar huvudet!

publicerat i Allmänt;
Igår hade jag min 26 födelsedag. Helt fantastiskt vilken familj och vänner jag har! Känner mig så otroligt älskad och det är en underbar känsla, så tack ännu en gång för att ni finns och gör min tillvaro magisk!

Trots detta så sitter man (läs jag) och gnäller allt för ofta. Igår klagade jag mig över hur tråkigt det va att blogga och helt plötsligt så sitter jag här igen med massa som jag vill ha sagt.

Jag börjar att närma mig slutet av min utbildning och är fruktansvärt stolt över hur mycket jag lärt mig och utvecklats!

Nu bär det av till Gekås, handla sista julklapparna och så, få blir ett till inlägg senare med lite bilder:)

Puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ida:

Grattis i efterskott!

Lever lite i en bubbla nu så missar allt sånt, sorry!

Hoppas ni mår bra! Kramar

Kommentera inlägget här :