Lycka!

publicerat i Allmänt;
Efter 2 veckor och tre dagar tyckte jag att det va dax för ett nytt blogginlägg och lite nya bilder. Livet rullar på för oss och i tisdags började jag jobba. Lycka till mig som fått ett jobb:)

Det är på en för mig mycket välkänd industri, med måååånga minnen! Jag började jobba här när jag va 14-15 tror jag...och har spenderat alla skollov och ledig tid på denna fabrik. När jag var 19 stod jobbet mig upp i halsen och jag lovade mig själv att aldrig sätta min fot där igen. Det löftet höll jag tills i tisdags...25 år och jag är där igen:)

Jag trodde att det skulle kännas jobbigt och att jag skulle få lite smått ångest av att sätta min fot där igen, men allt blev precis tvärtom! Jag ler när jag kör till jobbet 06.45, glädjs åt tanken att få ha ett vanligt jävla skitjobb. Jag kan sätta mig i bilen kl 16.00 och släppa jobbet bakom mig. Det känns så fruktansvärt NORMALT!!!

Jag jobbar och mår väl, jag och bäbis har det bra:) Magen växer och kärleken till det lilla livet är enorm! Jag och pappa längtar sååå efter dig!



Måste slänga in en bild på mina naglar oxå. Har gjort dom på mig själv...lite stolt är jag allt:)


Trevlig helg alla!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise "Diidds":

ÅÅÅ sikken fin mage å så mysigt me bäbis :)

Grattis till jobbet osså

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Underbart att höra!

Vill träffa dig!!!

kram

3:e kommentar, skriven , av Jelica:

Så fin mage du har!

Grattis till jobbet.

4:e kommentar, skriven , av Maggan:

Fin mage =) härligt att känna när det ÄNTLIGEN börjar röra sig där inne....

KRAM

Kommentera inlägget här :