Lillebror...

publicerat i Allmänt;
Pussas ni? Kramas ni? Talar ni om för varandra att ni älskar varandra? Säg allt det där du vill att den andra ska veta, håll inte inne på något....imorgon kan det vara försent.
 
Jag träffade min lillebror igår...så många tankar man tänkt och så mycket man vill säga...
 
Min lillebror ligger i koma.
 
För lite drygt 4 år sedan blev han misshandlad, sedan den kvällen har han aldrig vaknat igen. Min lillebror va 18 år gammal den dagen hans liv skulle förändras.
 
Det var fyra år sedan jag hörde hans röst, 4 år sedan jag såg honom le, 4 år sedan jag fick en kram av honom, 4 år sedan mitt liv förändrades för alltid.
 
Min lillebror lever...men han sover och han kommer aldrig vakna...livet är jäkligt orättvist och tufft, men samtidigt så underbart.
 
Jag älskar mitt liv, men jag saknar och gråter. Det livet har lärt mig är att älska fullt ut, kärleken får du inget ut av att spara på! Ju mer du ger desto mer kommer tillbaka! 
 
Glöm inte bort varandra och tar aldrig varann för givet!
 
Jag älskar dig!
 
 
 

Kommentera inlägget här :