Facebookliv

publicerat i Allmänt;
Det är spännande det där, det där med facebook. Ganska intressant faktiskt och trötsamt imellanåt. Men... ändå på något sätt underhållande och roligt.
 
Egentligen skiljer inte faceboook-livet sig så mycket från det verkliga livet. Fasadmänniskorna finns i verkligheten oxå, men det blir lättare för just dom att hålla uppe fasaden med hjälp av facebook. 
Dessa människor har retat mig ett tag, men nu tycker jag bara synd om dom. Ja, helt ärligt så känner jag mig bekymrad...Hur mår dom igentligen? på riktigt alltså, i hjärtat? Eller har fasaden och facebooklivet blivit så verkligt att man glömmer känna, att man tror att det är det som är livet?
På något sätt känns det som att de människorna är förlorade...instängd i sin bubbla, för trångsynta för att någonsin kunna ta in verkligheten. Jag vet inte, bara en känsla jag har. 
 
Och så detta tävlande...
 
Stackars människor som inte duger som dom är....
 

Kommentera inlägget här :