Family comes first

publicerat i Allmänt;
Idag är en dag jag ägnar mycket tankar och kärlek till två av mina stora insperationer i livet...min man och min älskade svärmor.
Ingen ska någonsin behöva gå igenom det dom har fått göra...dessa två...starka som oxar och var sitt hjärta av guld med plats för alla människor som förtjänar att ha en plats där.
Idag för 17 år sedan fick dessa två underbara människor ta farväl av en son och en bror, något jag önskar av hela mitt hjärta att de aldrig hade behövt göra. 
Jag vet att Henrik idag är en ängel som är med oss och vakar över min familj och jag är säker på att barnen har träffat honom många gånger om. Henke är en naturlig del av vår familj, även om jag och barnen tyvärr aldrig fick möjligheten att lära känna honom personligen. 
Martin och Gunnel är levande bevis på att livet kan gå vidare....de skrattar, gråter och saknar, men dom har inte tappat livsglädjen. Som sagt dom är mina stora insperationer och utan dom hade jag nog varit en mycket vilsen själ idag. Dom har lärt mig så mycket och för det är jag dom evigt tacksam! 
Ta hand om varandra❤️


Kommentera inlägget här :