Överraskningarnas man

publicerat i Allmänt;
Jag har alltid drömt om att träffa en romantiker, ni vet en holywoodkille som tar sin kvinna med storm, som gör allt för henne och visar henne vad äkta kärlek är. Jag trodde verkligen att de där männen bara fanns på film, tills jag träffade min Martin. 
Han är överraskningarnas man, finns alltid vid min sida och han köper blommor. Tillsammans med honom är jag hel. Finns ingen som han! Vi firar snart 7 år tillsammans och jag kan fortfarande känna de där fjärilarna i magen kittla till ibland!
Igår var jag hemma i gislaved, idag sitter jag på ett hotellrum i Österrike:) imorgon är det skidåkning för hela slanten! Tror ni jag visste något? 
Ni fattar hur bra jag har det va? 
Glad påsk till er alla, vi ska njuta och vårda själen, gör ni detsamma vet ja!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Han är alltbra finer den där Martin 😉

Svar: Visst e han:)
Michaela

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

... Men vi visste vart du skulle 😂 Puss och kram Anna ( namnet försvan från förgående kommentar)

Kommentera inlägget här :