Med kärlek blir vi starka!

publicerat i Allmänt;

Mitt i all oro och sorg, känner jag mig så varm av all kärlek som finns runtomkring oss.

När lillebror blev skadad, så kände jag mig så ensam i min sorg. Men jag hade bara inte insett hur många människor jag hade runt mig.
Nu ser jag hur fina människor är och jag känner verkligen av kärlek. Jag tror att man genom tankar och kraft kan skicka kärlek och styrka. 
Jag har bett dom jag pratat med om att göra det och hoppas innerligt detta hjälper dig till framsteg kära syster! 
Jag är berörd av att det finns så många som vill hjälpa och för första gången känner jag på riktigt att jag är redo att ta emot hjälpen.
Jag känner ett lugn mitt i oron och jag kommer att samla på mig kärlek och positiva energier tills vi ses. 
Du kommer fortsätta göra framsteg, det är jag säker på, finns inget annat alternativ.

Kommentera inlägget här :