In your face!!

publicerat i Allmänt;
Tack älskling för att du är den du är. Du är en av de klokaste människorna jag har träffat. Du säjer alltid rätt saker, får mig alltid på banan igen! Det vi har skapat kommer ingen att kunna ta ifrån oss. Dom som försöker eller har försökt ska vi skratta åt. Det är synd om såna människor...men min energi får dom inte längre! Du har så rätt i allt du säger och från och med nu ska jag tänka som du!

Vår bäbis växer och mår bra...

Nu ska jag njuta av dagen och ge mig hän....





Puss i vårsolen!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Denise "Diidds":

Du är så fiiin med din gravid mage :) och de verklien lyser om dej!

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Så ljuvligt det ser ut!

3:e kommentar, skriven , av Gelica:

Har en ny blogg. Tröttnade på blogg.se då det bara strular för mig.

4:e kommentar, skriven , av Ida:

Åh vill se mer bilder! Hur mår du? Har du några carvings?

Kramar

Kommentera inlägget här :