Tacksam

publicerat i Allmänt;

Idag är jag tacksam. Tacksam för mina fina vänner, tacksam för mina barn och min fantastiska man, tacksam för min lilla pappa och för svärmor som alltid ställer upp. 

Jag är tacksam för att jag får vara en del av livet. 
I höstas när livet var lite jobbigt och det kändes som jag inte skulle hålla ihop mer bestämde jag mig för att sluta sälja me&i. 
Jag pratade med en mycket klok människa om det och hon sa till mig

 -varför väljer vi bort det som ger oss glädje i livet, när vi mår dåligt? 

Jag har tänkt så otroligt mycket på den meningen...idag är jag så innerligt tacksam över att jag fortsatte sälja! Det ger mig energi och jag blir glad av det. 

Detta året har jag lovat mig själv att prioritera det som är bra för mig och min familj. 

Idag lyssnar vi på lalehs låt work och njuter av att det är fredagsmys hela dagen! 

Bilder från kvällen igår! Dessa små stunder från livet samlar jag i en minnesbank kring hjärtat. Jag ska bli bättre på att ta fram min bildbank och le när livet blir tufft. 


Kommentera inlägget här :