Överanalyserar jag?

publicerat i Allmänt;
Lyssnar på Amanda Jensen...tycker att hon är en människa med grym talang...och hon är fruktansvärt vacker!

Känner mig på något konstigt sätt ensam...pratade med miss I på msn och hon är verkligen söt...blir så glad av att prata med henne...även om vi båda har det jobbigt ibland...

Fick ett sms av dejten precis där det stod Hej du. Hur är de me dig, mår du bättre? Kram
Jag svarade:
Jag mår bättre...ångesten har lagt  sig lite, men jag känner mig fet och äcklig...Jag väntar på att få gå och jobba...hur var det på kalaset och konserten?
Han svarade:
Kalaset vart lyckat och konserten var grym:) Ta hand om dig!! Kram kram

Känns bara sådär...jag skickar detta sms för att låtsas att jag bryr mig, men igentligen ger jag fan i hur du mår...ta hand om dig kram! Överanalyserar jag eller hur ska jag tolka det? Önskar bara att han hade ringt och frågat hur ja mådde....inte så lätt att förklara i ett sms....vet inte vad det är med mig, vill ha tillbaka den braiga känslan! Snälla ge mig lite tips och råd....
Önskar att jag slapp känna som jag gör nu!!

Ska snart iväg och jobba....

Kommentera inlägget här :