Panikångestattack

publicerat i Allmänt;
Efter min hetsätning kom en panikångestattack och hoppade på mig, som om jag inte hade det tillräckligt jobbigt. försökte hitta mina tabletter som jag fått av läkaren, men jag kunde nästan inte andas och händerna skakade så det tog ett bra tag innan jag hittade dom!
Tog två stycken...när allt lagt sig lite gick jag och la mig. kl var kanske tolv, vaknade nu kvart över tre på eftermiddagen...hade nog räckt med ett piller!
Inte kul att vakna upp idag...se alla godispapper knäckebrödpacket...och på inte tala om disken! Snart dags att röja undan spåren efter gårdagens snesteg!
Jobbar två nätter nu, sen ska jag till min behandlare, det har varit sommaruppehåll i 4 veckor nu, så det ska bli sjukt skönt!
Ska göra iordnig en kycklingsallad till jobbet nu! Ha en bra dag!
kram

Kommentera inlägget här :