Lycka, del 10

publicerat i Allmänt;

Det känns härligt att börja denna månad med en bra dag. Trots att vi vägde oss i morse har jag en underbar känsla i kroppen!


Jag fick en uppenbarelse innan när jag var ute på luft. Mitt svart och vittänkandet, det är ju inte jag egentligen, det är ju den sjuka sidan av mig som vill ha det så, antingen eller!


Jag satt och funderade på mig och Kristian, hur fantastiskt roligt vi har det tillsammans och hur fruktansvärt bra vi kommer överens, varför förstöra det? Varför inte njuta av att man ha det bra? Varför ska det vara seriöst eller inte seriöst? Man kan ju ha nåt mittemellan också!

Jag blir så trött på mig själv att jag förstör saker som redan är bra! Men nu är det slut med det, jag ska göra det jag tycker om, träffa människor som jag trivs bra ihop med. Det är ju mitt ansvar att ge mig själv ett lyckligt liv, det kan ingen kille på den här jorden ge mig.


Jag vill skratta, sådär från magen, vara hysteriskt tramsig, jag vill vara lycklig! Den uppgiften är gjord för mig, det är bara jag som kan se till att mitt liv blir fyllt med lycka...


Så mina vänner...idag är det en lycklig Mela som skickar er all kärlek och uppmanar er att fortsätta att kämpa för ett liv i frihet!



Puss!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag blir så stolt när jag läser detta. Jag ser hur stark och klok du är! Fortsätt så. Alla världens kramar

2:a kommentar, skriven , av Matilda:

Mela!

Jag har läst några inlägg och jag vill bara säga att du är så himla stark! Precis som du skriver kommer snart en stark låga att brinna igen, du är på så god väg!

Fortsätt kämpa, jag vet att du kan!

ta hand om min lilla Nina och hälsa alla!

saknar er redan!

massor av kramar

3:e kommentar, skriven , av lisa:

roligt att läsa att du mår bra. jag försöker också tänka så, att det är bara en själv som kan se till att man blir lycklig! ha en bra kväll!!!! kramar

4:e kommentar, skriven , av lisa:

roligt att läsa att du mår bra. jag försöker också tänka så, att det är bara en själv som kan se till att man blir lycklig! ha en bra kväll!!!! kramar

5:e kommentar, skriven , av Nemo:

vad härligt att läsa^^Har också börjat känna att det därmed vikten,är inte så as-viktigt längre^^Du får gärna fortsätta skicka te-påsar^^tänkte skicka ett litet svarsbrev hem till dig, fick ju din adress, men om det är lättare, kanske jag ska skicka dit där du är nu?om du har adressen får du gärna maila den till mig^^ha det bra!kämpa på KRAM

Kommentera inlägget här :