Shopping-del 24

publicerat i Allmänt;

Dagen idag började ganska trögt. Trots en underbar natts sömn kunde jag inte riktigt vakna till liv. Slappnade av en stund i sinnesrummet innan lunchen.
Jag och Anna var ute en runda och var allmänt griniga, uttråkade och rastlösa. Vi ville in till stan!

När vi åt sjukhusets fantastiska mat (NOT) sa vi till personalen att vi ville in till stan. Inget dom verkade nappa på, men efter sittimmen ville de prata med oss. Vi fick åka in till stan, ta med oss mellanmålet och vara tillbaka till lunch.

Överlyckliga slängde vi på oss jackorna och tog bussen till stan. Det vände hela dagen! Jag fick göra av med lite pengar, se andra människor och umgås med underbara Anna, vad mer kan man begära? Längtar tills vi båda är helt friska, vad mycket skoj vi kan hitta på då! Men både jag och Anna är fast beslutna om att vi ska ha sjukt kul under resans gång!


Imorgon ska jag ha hemträning i min egen lägenhet, känns spännande...kanske jag får lite mys med Kristian också! Han är fantastisk, stackarn har jobbat hela julen.


Sov gott ni vackra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Helena:

jag är så himla glad åt att läsa hur bra det går för dig!! rock on!

2:a kommentar, skriven , av Matilda:

Gud vad roligt det låter!

kram

Kommentera inlägget här :