Hejdå!

publicerat i Allmänt;
Snart åker jag till stockholm...lite minisemester...
Ska försöka njuta av resan och inte tänka förmycket på kcal (försöka går ju!) När jag kommer hem kommer jag beställa hem camebridge...vill inte stå stilla på samma vikt i hundra år...

D hade skrivit till mig på FB...sa att han gärna ville träffas och prata...jag skrev att jag ine var tillräckligt stark för det, att jag måste försöka gå vidare...saknar honom så mycket!
Men jag vet inte om det är kärlek, det kan det inte vara, känns som att det inte hade varit så svårt då!

Ibland saknar jag hans axel...hans röst när han säger att allt kommer att bli bra hjärtat...då tror jag honom...

Nu ska jag försöka samla ihop mina saker...blir inget bloggande fören på Söndag...men det är ju inte så många som läser ändå så det är ju inte direkt nån som kommer sakna mig...mest jag som kommer tycka det är jobbigt att inte få skriva av mig!

Ha en bra vecka!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

Jag läser...

Kommentera inlägget här :