Jobb..

publicerat i Allmänt;
Sitter här i soffan med datorn i mitt knä....funderingar....Lyckades att komma undan en panikångestattack genom att slänga i mig tre av de piller farbror doktorn gav mig...
Helgen har varit underbart rolig, men jag har ätit alldeles förmycket, drömt mardrömmar om min vikt. Ställde mig på vågen innan och har inte gått upp något i alla fall..

igår hämtade jag mina sista saker hos D och bad honom att sluta höra av sig...jag sa till honom att jag inte ville träffa honom förens behandlingen är färdig...vet inte om jag har gjort rätt eller fel...han har ju hjälpt mig fruktansvärt mycket, det är han jag har ringt till när det har varit jobbigt, men jag måste klara mig själv...som pappa sa vi är ju trots allt inget par längre, han behöver få vara ifred!

Nu ligger focus i alla fall på vikten! Imorgon är det 7 dagar tills jag ge mig av till sthlm, ska träffa en riktig snygging där! Ska träffa moster oxå och hon är precis som jag en godisgris....

Nu ska jag nog röja lite i lägenheten, sen blir det nog en promenad för min del innan jobbet!

Kommentera inlägget här :