Massage

publicerat i Allmänt;
Ska snart till jobbet, men inte för att jobba! Gratis massage en halvtimme...första gången tyckte jag att det va obehagligt och gjorde ont, hoppas att det är skönt idag...

Sen ska jag hem och städa och tvätta, bästis kommer ikväll....känns både kul och jobbigt.

Idag skiner solen och det är riktigt varmt, underbart! Älskar sommarvärme:)

Vill att pappa ska ringa mig, tänkte berätta om sjukhusbesöket igår...jag ringe honom igår, men då hade de precis kommit hem från spanien, så han hann inte att prata med mig. Vet inte varför, men jag är nervös för vad jag ska säga...kanske är det för att jag vet att min mamma och mina två systrar tror att jag hittar på, men det är ju inte dom jag ska prata med ändå!

Jaja...ska göra iordning  mig nu, sen blir det massage för min del:)

Njut av solen, man vet aldrig hur länge den stannar!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pilla:

Hej

Hittade din blogg idag & blev intresserad...

Kämpa på!

Tänker följa dina framsteg:-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Angie (::

Fin bild (solen)! :D

Kommentera inlägget här :