Narnia, Prins Caspian

publicerat i Allmänt;
Se den! Jag har precis kommit hem efter ett bra avslut på helgen! Efter en rolig helg med massor av gamla och nya människor bestämde jag mig för att avsluta den själv på ett bra sätt, så jag gick på bio...själv! Har haft en bra känsla i magen idag, kännt mig glad...
Filmen var jättebra...gillade den första oxå..
Vi kollade alltid på den tecknade Narnia när vi var små så det blev en liten nostalgitripp oxå!

Har i alla fall lärt mig att man inte ska sluta tro och hoppas...trode att hoppet hade övergett mig, men på nåt konstigt sätt kom det tillbaka och jag är redo att möta det svåra i livet...
Jag är oxå redo att möta det härliga och bra sakerna! Jag är uppe i sadeln igen och är redo att bli vän med sjukdomen...jag har ett och annat att lära den!

Ska snart gå och lägga mig och hoppas att dagen imorgon blir lika bra som den idag:)

Sov gott mina vänner!

                                                                                           

Kommentera inlägget här :