Självmord?

publicerat i Allmänt;
Okej...mycket har hänt de senaste tre dagarna. I måndags när jag kom hem från mitt sista arbetspass tog ångesten ett stadigt grepp om mig. Jag fick två panikångestattacker på rad, trodde verkligen att nu dör jag. Kunde inte andas, hjärtat slogg i 300 slag och tårarna sprutade...jag låg på golvet och viste inte vad jag skulle ta mig till...
Jag började dricka...på en halvtimme drack jag en flaska sprit, en starkcider och en halv flaska vin...

Ringde till D och sa att nu är det över...sa hejdå....han ringde till polisen och mycket mer minns jag inte. Deckade i min egna spya 14.00, vaknade 21.30 va stupfull fortfarande....ringde till min kompis, förklarade att kniven låg framme och att jag var rädd för vad jag var kapabel till att göra...

Vaknade sedan 7.15 av att chefen ringde och undrade om jag hade försovit mig, hade visst lovat att jag skulle jobba....han måste ringt nån gång under den tiden som jag inte har nåt minne av. Han sa att det var ok om jag kom kl 12.00 istället...

Så dåligt som jag mådde i tisdags har jag aldrig mått, tror inte baksmällan la sig fören sex på kvällen.....
D körde in mig till psykakuten i tisdags kväll och jag fick några tabletter jag skulle ta om jag kände att en panikångestattack var påväg...

Känner mig så vilsen, är rädd för mig själv...pratade med pappa, han vill inte veta, inte förstå, han tycker bara att jag beter mig idiotiskt och att det är bara att rycka upp sig...panikångestattacket är det värsta som finns...och det hoppar på en när man minst anar det....

Vill bara bli inlagd nu så att jag slipper vara ensam...

Vet inte vad jag ska säga, är rädd, så fruktansvärt rädd!

Kommentera inlägget här :