Vad händer?

publicerat i Allmänt;
Vad händer idag då? Har ingen aning om vad jag ska hitta på...åker jag in till stan kommer jag bara slösa en massa pengar...fundera på att åka till nån strand, men det är inte jättekul själv...behöver städa och tvätta, men känns som att det finns roligare saker i livet!
Fundera på att ringa till pappa, men vet inte om jag vågar...kanske ska vänta med att berätta att jag ska bli inlaggd tills veckan innan eller nåt, så slipper han oroa sig.
Vill åka till ikea och handla en spegel, jag blir galen av att inte ha någon helspegel. Vikten går neråt och kläderna blir större, men jag vill se om det syns nån skillnad!
Ha det bra i solskenet! Kommer säkert att skriva lite ikväll!

Det är såhär jag känner mig idag, nån som vet hur man livar upp stämmningen? Vill festa ikväll, men alla jobbar ju. Du är bjuden om du är sugen!!

Kommentera inlägget här :