Trött men glad!

publicerat i Allmänt;
Känner mig ganska glad idag....fixade nästan hela körningen själv inatt....jobbade med den okompitenta människan inatt, men det var jag som hade ansvaret och när jag kunde dirigera henne vad hon skulle göra gick det mycket bättre!
Vågen stod på 2,5 kg minus nu när jag vägde mig oxå....vet att det inte ska styra mina känslor, men det gör den...

Blev arg på D igår oxå, slängde på luren för jag orkar inte höra på hans förutfattade meningar....har inte hört nåt från honom sen dess, men det kanske är lika bra....
Jag tycker att det är jobbigt med honom, jag pendlar mellan att tycka fruktansvärt mycket om honom, när han e min goa D....sen visar han den där sidan som jag blir lika chockad varje gång över att han ha...egoistisk och självisk och skiter fullständigt i andra, då hatar jag honom...
Lika bra att han är själv....han kommer nog alltid att såra mig annars.
Ska hämta mina sista grejer hos honom nästa vecka sen behöver vi inte träffas mer...

Nu ska jag städa lite innan jag ska jobba igen.

3 nätter kvar, sen ledig 7!!!

Kommentera inlägget här :