Bio

publicerat i Allmänt;
Min kropp är trött och matt...Har ätit ca 1000 kcal idag, men inte hetsat!

Har så svårt att förstå och analysera mina känslor, vet inte vad jag vill. Vill bara vara lycklig...vat inte om jag älskar honom. Vill bo själv, leva mitt eget liv, men samtidigt är jag fruktansvärt rädd för mig själv. Rädd för att komma in i en ond kräkcirkel när jag är själv, rädd för att jag kommer att hetsa i min ensamhet...
Samtidigt är jag rädd för att jag kommer svälta mig själv till döds, vet inte själv vad jag är kapabel till...har gjort många saker som dagen efter känns som en dröm, som någon annan levde i min kropp, känner inte igen mig själv ibland. Vet inte om det är sjukdomen eller om jag verkligen är dum i huvudet.

Ja, ja....jag och D ska på bio nu i alla fall...ska INTE tänka så mycket ikväll...blir så deprimerad då.

Fick brev från anorexi och bulimikliniken igår. Har fått tid den 12 juni...första delen av min behandling, men jag vill inte bli frisk längre...orka inte kämpa...

Är livrädd!!!

Kommentera inlägget här :