Den berörde!

publicerat i Allmänt;
Igår kollade jag på en film, Secret between friends, den berörde mig långt in i själen. Jag grät, grät och grät. Någonstans under filmens gång gick det upp för mig att det här är allvarligt. Den här sjukdomen kan ta död på mig och jag vill igentligen inte dö.

På måndag är det en vecka kvar till inläggning och jag är obeskrivligt tacksam över den hjälp som väntar mig. Jag är fortfarande fruktansvärt rädd för att misslyckas, samtidigt är jag riktigt redo.

Jag närmar mig den största utmaningen i mitt liv. Det är ett stort steg att ta och mitt liv kommer att förändras. Jag vet inte riktigt vad jag har att vänta, men jag hoppas och tror att ett friskt liv är både lyckligare och mindre ensamt. Jag är berädd att lämna min bästa vän kvar, jag är berädd att gå vidare i livet utan henne....bulimia nervosa.....

Jag har många tankar som snurrar för tillfället...men det kanske inte är så konstigt. Jag vill bli frisk....så mycket vet jag i alla fall. Det har gått så lång tid nu och helt ärligt så orkar jag faktiskt inte leva detta liv längre. Jag har stått stilla länge nu, jag kommer inte längre, hon har hindrat mig så länge och det få bli ett slut på det nu!

Tänker på er och följer era framsteg!

Kärlek änglar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nolita:

Det låter verkligen som du är redo för det här! Du kommer att klara det här. Du kommer gå ur det här som en starkare människa.

Lycka till!

2:a kommentar, skriven , av Sara:

Jag grät av din kommentar nu, och det är sant. Fan vad fin du är. Tack, jag kan bara säga detsamma till dig lillan.



Sara

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Att du vill bli frisk betyder allt, bara så du vet, det är ett stort steg bara det. Styrkekramar!

Kommentera inlägget här :