Känslokaos del 8

publicerat i Allmänt;

Igår kom tårarna. Vet inte längre hur jag ska hantera mina känslor. Förr har jag alltid kunnat ta ut det på maten, men här går det ju inte. Jag har ont i mitt hjärta...


Det är många saker nu, mycket som dyker upp i hjärnan som jag så länge försökt att förtränga. Jag är helt matt i kroppen!

Tror det gör mig gott att vara här, behöver konfrontera mitt förflutna, prata, bearbeta och gå vidare. Jag har ett tufft arbete framför mig, det är jag medveten om. Även om det känns pissigt just nu så är det den finaste gåvan jag någonsin gett mig själv.

Behandlingen kommer att hjälpa mig att hitta mig själv igen. En liten låga har tänts och elden kommer snart att brinna igen. Jag kommer att stråla! Jag vet att vinden kommer att blåsa, men jag ska göra allt för att hålla min låga vid liv.


Tack underbara människor för att ni finns och stöttar mig, älskade syster...behöver jag ens säja något?

Stearinljus med brinnande låga

Kärlek!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

U har rätt, du har gett dig en gåva som kommer följa dig hela livet om du gör detta rätt. Ett tillfrisknande är nog det finaste man kan ge sig själv. Var stolt. Kram

2:a kommentar, skriven , av Lisa W:

Tack för tipset!



kram!

3:e kommentar, skriven , av Marie.:

tror på dig. ja snart brinner elden.





kram Marie.

Kommentera inlägget här :