Mia...

publicerat i Allmänt;
Tankarna snurrar...jag mår så fruktansvärt dåligt. Vet inte vad det är jag har gett mig in i....vet inte om jag klarar ut det! Tänk om jag aldrig kommer att bli frisk, tänk om det är meningen att mitt liv ska vara såhär?!

Just nu är jag på botten. Mia har tagit mig i sin famn, klappar mig på huvudet när jag står hängd över toaletten. Jag ser inget annat val än att följa hennes vilja, orka inte bråka med henne....idag vinner hon helt och fullt över mig, jag följer hennes röst likt en slav.

Du är inte värd mat! Fet ful och äcklig är vad du är! Dom kommer att skratta åt dig på behandlingshemmet, du kommer att vara fetast av alla. Dom kommer håna dig bakom din rygg och göra dig fetare än vad du redan är!

Varför kan hon inte bara vara tyst Jag vet att du har FEL, FEL, FEL!!!

Snälla, ge mig ny kraft...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

vilken av klänningarna tycker du är den snyggaste i mitt senaste inlägg? :)

2:a kommentar, skriven , av K:

Du kan bli frisk! Du klarar det! Och du är värd att kunna leva o få må bra!



Kram

3:e kommentar, skriven , av Lisa W:

Håller tummarna för dig inför måndag! Du verkar så motiverad så det kommer att bli bra!!!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

Du kommer klara det, du kommer bli bra.. jag känner det på mig.. Kram

Kommentera inlägget här :