Mor och far på besök 2

publicerat i Allmänt;
Mamma och pappa var här idag. Jag var nervös hela dagen, som ni säkert vet så har jag och mamma inte den bästa relationen.

Jag vet inte om det är hennes sett att säga förlåt genom att låtsas som om ingenting har hänt. Men jag orkar inte älta gammalt groll, så jag var glad jag me. Fick lite födelsedagspresenter (stora dagen är imorgon) och vi hade faktiskt ett mycket givande samtal!

Tror det var nyttigt för mor och far att komma hit, se att det faktiskt finns ett behandlingshem, se att jag faktiskt är sjuk och att jag inte hitta på...kanske ökar det deras förståelse.

De hade även med sig ett brev från min syster (hon som gifte sig i somras)....Där stod en hel del som jag har funderat över, måste nog så småningom ringa till henne, tror att vi kan behöva prata ut om en hel del. Tror det är en hel del missförstånd som har gett oss en fnurra på tråden. 

Sammanfattningsvis har dagen varit bra. Jag är glad att det gick så bra med mamma och pappa, en liten sten lättade från mitt hjärta!

Nu ska jag sova...vägning imorgon. Bara en siffra, inget att haka upp sig på!! Det fixar jag!

Kärlek! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Hej lilla vän, vad skönt att du fick lite besök, och att relationen med dina föräldrar kändes ok. så du fyller år idag?



GRATTIS GRATTIS GRATTIS



Får man fråga var i sverige du bor?



Kram

Kommentera inlägget här :